9 lipca 2015

Rysunek

Hej dzisiaj chciałabym Wam opowiedzieć trochę o rysowaniu. Pod koniec tego posta przedstawię także swoje dwa rysunki :) Do dzieła! 

Narzędzia:
Narzędziem rysunkowym może być wszystko co jest twarde i pozostawia ślad na płaszczyźnie. Do tych jednak najbardziej popularnych należą: ołówek, węgiel, tusz rozprowadzany przy pomocy pędzla lub patyka, sangwinamazakpastelkredka, piórko, gumkakreda a nawet palec. 

Techniki rysunkowe: 
Techniki rysunkowe biorą często nazwy od narzędzi, którymi są wykonywane. Czyli będą to odpowiednio: ołówek, węgieltusz lawowany, rysunek pędzlem, rysunek patykiem itd.

Malarstwo: 
Twórczość malarska podlega zasadom właściwym dla danego okresu. Poszukiwanie odmiennych form wyrazu przyczynia się jednak do kształtowania nowych oryginalnych kierunków i niezwykłej różnorodności dzieł malarskich.

Szkic:
Wstępna realizacja koncepcji artystycznej: malarskiej, rzeźbiarskiej, literackiej itp. Szkicem można również nazwać swobodnie wykonany rysunek, często o charakterze notatki, służącej później przy opracowaniu dzieła.

Rysować może każdy - nie zależnie do wieku. Nie ma znaczenia czy mamy w sobie talent do wykonywania rysunku. Najważniejsze przecież jest to abyśmy dobrze się bawili i spędzili miło czas. 
Ja osobiście uważam, że jakieś wielkiego talentu do rysowania nie mam, ale nie obchodzi mnie to, bo rysowanie, szkicowanie czy nawet malowanie sprawia mi radość. Robię to, bo lubię. 


To są dwa rysunki, które namalowałam jakiś czas temu nudząc się. Mam jeszcze wiele artów, ale w tym poście chciałabym przedstawić tylko te. Przedstawiają one Brazylijskiego piłkarza, który także gra w moim ulubionym klubie - FC Barcelona. 
Poza takim rodzajem malowideł mam sporo na zwykłych kartkach wyrwanych z zeszytu. Najczęściej zostały stworzone w szkole na lekcjach kiedy nudziło mi się. 

Jeśli Wy też coś rysujecie wysyłajcie zdjęcia na naszego facebook'a. Chętnie wstawimy wasze arty na naszego bloga ;) Pochwalcie się.
To na tyle, do następnego <3 /Eda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu jesteś, byłoby miło, gdybyś zostawił po sobie jakiś ślad :*