3 lipca 2015

Wymarzony pokój ?

Hej, ponieważ jest to mój pierwszy post na tym blogu, chciałabym Was serdecznie powitać ! Mam nadzieję, że spodobają Wam się treści, które tu będziemy dodawać i z chęcią będziecie czytać bloga. Tak więc, mój pierwszy post będzie dotyczył, naszego 'królestwa' - czyli pokoju :)

Dużo osób ma swój pokój, ale czy on jest tym wymarzonym, idealnym ? Najczęściej nie. Często, też trzeba dzielić pokój z rodzeństwem, a to też jest uciążliwe.

W moim wypadku, mam sama pokój. Na szczęście. Mam swój pokój, ale jest jedno ale. No właśnie nie jest to wymarzony pokój. Mam nadzieję, że w przyszłości uda mi się stworzyć pokój 'mojej własnej bajki'. A u Was? Tak samo ? Wstawię, kilka zdjęć pokoi, które mi się podobają, a może i Wam przypadnie, któryś do gustu :D


Bardzo fajny pokój, jeśli dzielisz go z siostrami :D


Jeśli w twoim pokoju jest mało miejsca, to dla Ciebie idealne rozwiązanie :)


Mały i przytulny, takie najbardziej lubię <3


Ten pokoik, jest bardzo ładny, tylko nie podobają mi się te ubrania :/ 


Bardzo bym chciała, żeby ściana u mnie w pokoju wyglądała podobnie jak na zdjęciach powyżej *.*
( Jak pisze w zakładce 'O NAS' interesuje się fotografią ) 

Na dzisiaj tyle. W następnym poście postaram się zrealizować temat 'Jak zrobić dekoracje do mojego pokoju?' :) 

Marysia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeżeli już tu jesteś, byłoby miło, gdybyś zostawił po sobie jakiś ślad :*